ALLT DETTA SURR

Ja Malin jag ska uppdatera men du är inte så duktig du heller tkr jag faktiskt, även om de var du som gjort de sist av oss två.

Ja det är inte lätt att anordna någonting för de duger inte åt folk iallafall det är lika bra att ge fan i de så får dom väl bjuda in sig själv, men då ger dom kanske fan i att höra av sig över huvudtaget.
Man kan ju fundera hur människor är skapta egentligen, men jag är fortfarande samma människa som jag var innan jag vart gravid och tillsammans med Jocke bara så ni vet, det går faktsikt att höra av sig och hitta på saker. Jag sitter inte ihop med Jocke bara för vi bor ihop. Men folk väljer tydligen.


Du är den enda som förstår Malin och snart är de nära, du flyttar nästan granne med mig kan man säga:P  haha
Grann stad nästan iaf:P Längtar nästa vecka ska tillbringas i Gävle iaf några dagar hoppas ja.
Bara någon kan fixa hästen åt mig :P ska nog snacka med Lindis om hon kan mocka och fixa hö:p

Iallafall så var vi på ultraljud igår och guud har ju gjort flera ultraljud redan eftersom jag legat inne men nu såg man verkligen ordentligt, och den lille krabaten vela inte vara med riktigt och bestämma när han ca ska komma ut, viftade med armen hela tiden för delarna där dom skulle mäta. Gud vad man längtar var och kikade på lite bebiskläder, men är juh svårt att köpa nå när man inte vet vad det är. Men brunt och vitt kan juh båda könen ha även svart, fast vill itne ha så mkt svart på en liten nyfödd bebis e.
Fick iaf bilder med hem ska försöka få ill en bra bild och lägga in tänkte jag.

Imorgon blir det Sundsvall, biltema köpa grejer till min bil och sen blir de lite Ikea och sedan kika efter en kjol på H&M eftersom min mage börjar växa nu så kan jag inte längre ha min älskade jeanskjol och snart inte heller endel jeans känner ja spänner så konstigt på magen, men tights och kjol fungerar ju jämt, känns bra om man kan skifta lite också då ju:P Ska även köpa ett stycke bebiskläder tror ja bara måste känner ja:p

Men nu ska jag kolla på Andra Avenyn, Just Love It

See You

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, det är ju iaf åk-avstånd nu! ;) Grönt kan du faktiskt också ha på den lilla tycker ja.:P puss

2009-04-28 @ 21:18:49
URL: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0