Fisketur


KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG VAD DETTA ÄR?!


Darling och jag var och fiskade en sväng i onsdags, utan napp dock men jag fick knäppa en del fina bilder iaf men vad ska jag göra med dom egentligen då.
Ihelgen blir de ev åka till Långvind sjösätta morfars båt och ut till stugaN en sväng.

Säger bara gud så underbart det är med vår sitter ute i solen nu och äer mig en glass. fast hade bara mindre goda glassar hemma, eller den var faktiskt godare än jag trodde, och dess så har jag ont i halsen så då känns de lite bättre i halsen nu nr jaf kyler ner den lite granna.

Snart flyttar MALIN till Gävle också, gud vad de ska bli roligt, fan att man ine har så mkt kosing annars skulle jag shoppat loss i gävle, men något ska jag unna mig lr de blir Jocke som får unna mig:P
Han ska iaf unna migg stötdämpare till min bil, sedan ska den säljas och då åker pengarna in på spar kontot och jocke ska sälja sin cross, så den ska vi köpa en ny bil, vet dock inte ännu vad de blir, men lutar åt en volvo mest tror j, dom är faktiskt bra, även om jag fattat tycke för min audi. Tål att tänkas på ändå tror ja.

Nu ska jag sola vidare, See You

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe men du är en sån som ska ha volvo, det bara är så! ;P

2009-04-24 @ 13:15:48
URL: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0