Lördag

Har nyss kommit in vart ute till Fluga. Släppte ut henne och Emil, men Flugis vela inte gå ut idag blåste nog för mkt för hennes smak idag. Jag brukar öppna hennes box (hon står längst in i stallet) sedan tar ja henne under hakan bara så går hon, så lämnar ja henne på gången medan jag tar på Emil grimman och tar honom i den sedan så får Fluga gå själv medan Emil går med mig, hon brukar vanligt vis följa efter bara för hon tycker ju om Emil så mkt och vill nte vara utan honom, men inte idag tydligen för när jag kom ut ur Emils box då vänder hon och travar snällt in i sin box igen. Så då var de bara att gå ut med Emil i hagen först och stänga den där tunga grinden som man måste lyfta upp för att haka på och sedan kan man låsa med kedjan (säkrast eftersom det är storm på Urö idag) Så var de bara gå in tillbaka och hämta Fluga som gått ur sin box och stod och smaskade i kaninens bur som var öppen i ett litet hål där stack hon in mulen och fick tag på hö, det såg väldigt gulligt ut för det var knappt att henne lilla mule gick in i de hålet. Sedan vela hon iaf gå ut. Tur min mamma har en snäll häst.

Ska nog ta och rida i morgon, hade tänkt rida nu en sväng med inte hört nå från Linda, så då får de vänta tills i morgon men då hade inte Linda tid så blir en tur själv, lr om någon annan här ska ut.
Longerade och löshoppade henne i förrgår tror ja de var. Hon älskar att hoppa den hästen hon flyger så lätt över hindren, syns inte att det är en islänning, iof så kan de juh vara så att hon har blivit väldigt smidig i kroppen nu när all päls håller på lossnar, man ser ju ut som en häst själv när man borstat henne, gäller att välja rätt kläder.

Men idag blir de trevlig dag hoppas jag iaf. Först blir de staden en snabbis med hjärtis, sedan blir de till Erica ge henne present och käka tårta :P Kanske är en sån där god som hennes mormor gjort :P den gillar jag :P
Sedan ska vi skjutsa mamma till Söderhamn som ska massera gympa tanterna från Lindefallet, dom ska ha någon spa dag där på Vågbro hemmet, kanske blir att vi tar en kik på E-center och barnenshus.
Och sen åka till Frida, Micke och Bella och grilla, muummms. Dom skulle ev dricka men vi får sitta där som små nykterister vi:P Men jag överlever, har jag klarat mig i 4 månader så klarar jag mig i några månader till, och Jocke får ju inte dricka eftersom han tar sprutor och käkar en massa tabletter. Men han drack ju faktiskt i påsk så nu får han ju klara sig i 10 dagar tkr ja:p



                                                                                               e
Grattis till Erica som fyllde 20 i onsdags

                                                                                               diggar denna bild

Nu ska ja gå och väcka honom, han kommer inte bli glad på mig, men de shiter jag i nu. Lär ju duscha och fixa sig innan staden.


Ska ta med kameran i dag lr det gör jag typ jämt men glömmer alltis att knäppa eller så har alla roliga tillfällen vart så hinner inte knäppa.
See You


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Sexig bild:P



/E

2009-04-23 @ 08:53:35
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0