Onsdag- Inge mer sol för mig



Nu blir de inge mer sol för min del tror ja. Ska nog sätta ett skynke över ansiktet då för mina fräknar håller på att ta över mitt ansikte. Jag kommer säkert se ut som mamma innan jag levt klart med fräknar överallt, jag tycker verkligen inte om mina fräknar. Dom har spridit sig från att bara vara på näsan och kinderna till att vara runt ögonen, på överläppen och i pannan tror nästan jag har någon på hakan och på örat också, och sedan har dom kommit ända ner på bröstkorgen och armarna. Mycket och det vart där känner jag men och är ett väldigt bra ord. Föresten så har jag fräknar på benen också men inte på fötterna iaf. Förut kunde man dölja dom ganska bra men nu när våren typ snart är här och man vill vara i solen så kryper dom fram mer och mer.

Idag blir de iaf klippa hår och göra slings blir lite ljusa för att fräscha upp de och få en ny nyans ser ut som på bilden nu då. Tror jag ska klippa mig som förut för typ 1½ år sedan med kort upptill så kan man typ ruffsa till de lite och sen spara längden, men frågan är hur det blir med min inte så vackra utväxt på underhåret då, den kanske kommer fram, men kanske går att lägga slingor i den med, får väl se vad systeryster säger.

Känner för att knäppa massa kort i dag ute, men vem vill vara ute när det är storm då?! INTE JAG

Nu ska jag lägga in lite bilder och sen väcka darling, leta fram kläder sedan blir de stan.

See You

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Äh fräknar är personligt, se det positivt.



Svar: Jo det är säkert mer betalt men pengar är inte allt. Det betyder mer om jag trivs och det gjorde jag inte på bruket:/

grattis till körtkort i 1 år:P

/E

2009-04-01 @ 09:56:18
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Josefine

din syster är så duktig på att klippa :D

2009-04-06 @ 20:53:24
URL: http://karinjosefinenordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0