Påskafton

    A
Alfred är inte bara lite söt, men han gillar inte Eriks Emilmössa:)

S  J
Förlovade i 4 månader i övermorgon och tillsammans i 13 månader :)
Älskar dig i massor hjärtat


Idag vart de grillpremiär :) Mmmm, det var väldigt gott:)
Lyckdes riktigt bra med marinaden men inte lika som mammas. Och vi måste inhandla oss en grill, engångs grill är inte att leka med, dom brinner väldigt dåligt.
Tänkte ta en bild men de glömdes bort för vi vart vrålhungriga.
Haft en trevlig påsk än så länge, men i morgon blir de lite fiske förmodligen med syskon och mormor o morfar, köpte korv i dag som sa grillas och så blir de varmchoklad och mackor, tror jag har bullar i frysen med. Hoppas på sol bara.

Nu tror jag att jag ska göra en kladdkaka har lite glass i frysen så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg :)



checka gärna in min på www.starcevic.blogg.se :)

2009-04-13 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0