Onsdag



Påskdagen tillbringades på isen med en massa sol, och en del fylla för en del. Fredrik försökte fiska med en torkad död åma, som låg i påsen med pimpelspön. Men de vart då ingen fisk.
Var en väldigt trevlig dag. Solen var bäst.
Kurt kom och hälsade på en sväng, han tog min vante men den var tydligen inte så rolig ändå.
K
Johanna och Alfred kom och hälsade på en sväng också, men Alfred vill inte längre sitta i knät så han vart lite less när han inte fick vara på marken, på den blöta isen kanske man ska säga.
A


Gårdagen tillbringades med den älskvärda Malin shit kom på när jag åkte hem från Bollnäs, att vi inte har träffats sedan vi slutade skolan och det är 1 år sedan om 2 veckor. Tiden går verkligen fort. Men de var en mysig dag, synd att jag tog med mig molnen till Bollnäs "förlåt". Vi hann med att dela en pizza, den var faktiskt god, och jag klarade av att äta den. Sedan kikade vi på stan, den så kallade staden kanske man ska säga, sedan vart de lite glass och rusta, elgiganten och Jysk, fast jysk typ sprang vi igenom eftersom vi hittade massage stolarna på giganten så vart vi helt förslöade när vi testat båda stolarna, men den ena var så hårdhänt av sig så och den vibrerade läskigt, fast de var ganska skönt när den tog i lite också. Värst var de när den vibrerade på rumpan de var inte så skönt.

Snart är de sista april med och Majkasa lr vad folk säger, jag har då alltid sagt majkasa, eller majbrasa.
Men vad händer då skulle vilja dra ihop en massa folk ja och ha lite grillparty:) Vad sägs om bara tjejer kanske, eller så blandar  vi:P men är vi bara tjejer så får vi plats här hemma ju :)
Är så fest sugen jag så jag darrar i fingrarna :P haha nej men sugen att träffa folk och umgås iaf är jag verkligen:)

Nu kallar V.I.P på 6an sen ska jag väcka hjärtat om han inte vaknar för han ligger här på soffan och sover pga sin cellskräck som han fått. han tycker vår säng är liten, 120. skönt när han ligger på soffan faktiskt tcker jag.


See You

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Majkasa heter de;P Men ja dra ihop lite folk! Vi kan vara bara tjejer för min del:)



Svar: Tack så mycket:) Presenterna spar jag till lördag faktiskt när jag sk aha kalas:) Kommer du?:)



/E

2009-04-15 @ 09:30:32
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Svar: Jag har inte fått paket än så det är svårt att öppna:D men jag fick ett iaf, en parfym:) Och sen ett presentkort med posten:)



Ja bara flickor eller en fest med båda könen:P Jag är på båda iaf;P



/E

2009-04-15 @ 21:07:33
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Svar: ja new body<33



föresten vid 12-1 på lördag:)



/E

2009-04-16 @ 20:56:53
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0