ÄNTLIGEN

Äntligen har vi också skaffat internet, funderade på att skaffa adsl eller vad de nu var genom telefonjacket, men de skulle bli så dyrt när vi inte har någon hemtelefon. Känns som en väldigt onödiga pengar med hemtelefon tycker jag, så därför fick de bli ett mobilt. Men de verkar juh fungera bra, och vi kommer upp i väldigt bra hastighet nästan full, eftersom vi bor alldeles vid E4:an.
Så nu kanske de blir lite mer bloggande från min sida.

Annars händer inte så mkt i helgen, var in på Huddig i dag och kolla för dom fyller 50 år. Fick gå igenom fabriken och kolla lite, sen så körde dom med lite maskiner utomhus, Erik o Jocke packa på sig kepsar tror dom hade typ 12 st tillsammans. Vilket jag inte förstår vad dom ska med alla till för Jockes kommer bara drälla omkring här hemma, och inte i någon garderob eller på hatthyllan där de ska vara.

Igår var vi till stan och fixa med bredband då, handlade lite och tog en pizza, sedan vart de mys med Wallander, Tjuven som vi hyrde + Wallander Kuriren som jag tror vi kikar på i kväll. Nyss såg vi Fast and Fairless eller vad den hette, den var dock inte så bra tkt jag iaf.

Hämtade krogen till lillbebibs också i Torsdags, så nu håller jag på tvättar säng himmel och grejs till den så ska jag ställa ordningen de sedan, men måste kolla med Johanna om nå påslakan och sånt som hörde till korgen som hon fått av Annika, var nå grejer som mamma sytt och så.
Ska även leta ett barbapappa tyg som jag sedan tänkte sy påslakan och örngott av kanske blir nå mer roligt med också men de får mamma sy för jag ger mig inte på nå svårare än de som har 4 hörn, de är lagom åt mig:)



Håller på letar efter lite små grejer att på väggarna också fortfarande inte kommit i ordning riktigt, visst det är snyggt när de inte är så mkt grejer på väggarna, men något måste man juh ha:P Här i matrummet känns de nästan som de ekar för att det inte sitter nå på väggen. Tänkte vi skulle gör en förstoring sedan på bebis och sätta upp på väggen, men det är juh bara om den vill komma ut någon gång.

Just de det är ca 4 veckor kvar nu, inte alls långt juh:) Men de känns också kan jag tala om, bebis har slutat sparka nu bara snurrar den runt och vrider ut rumpan eller trycker ut ena foten så man kan kittlas på magen. Känner hur den blir överlycklig när Jocke o jag ligger i soffan eller sängen och vilar oss, när vi ligger och små pratar och sedan börjar skratta då blir de fart där inne, snurrar runt som en propeller och trycker ut rumpan så känns som magen ska spricka sönder. Känns nästan som att den skrattar de känns som sånna ryck helt överlycklig. Men det är just nu det enda tillfället de känns gosigt med denna stora mage.
Börjar få riktigt ruskigt ont i ryggen nu, och måste lägga mig och vila flera ggr per dag, även om jag inte gör något spec, kan sova 3 timmar på dagen och sen ändå sova hela natten förutom de 3-5 ggr jag måste kissa, men sover mellan 22,30-8:00 oftast, men ändå är jag helt slut.
Tog även och klickade hem en liten mysdress till bebis också, har faktisk ingen hel dress som passar ihop så då tkt jag att ja kunde klicka hem den.
l

NU blir de till att städa lite men damsuga får Jocke göra idag för de orkar jag inte jag plockar ihop istället och torkar av lite i fönster och så.

See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0