Handikappad

Man känner sig så handikappad när man inte har internet hemma, finns ingenting att göra när man är hemma ensam heller. Som tur är så har jag min audi kvar ännu så jag kan åka till Skarpis och låna internet så jag har något att göra.
Skulle ändå kolla på posten så. Hade äntligen fått en tidning så jag har något att läsa skulle aldrig orka läsa en bok nu frivilligt känner ja, även om det är rätt skönt att läsa bok ibland.

Bebis börjar bli lite jobbigt nu även om det är hur mysigt som helst så är de inte så skönt när de trycker neråt och när man måste gå upp och kissa typ 5 ggr på en natt och så fort man kommer till sängen så är man kissnödig igen. Och för att inte tala om hur ont de gör att vara jätte kissnödig när man vaknar är nästan så man inte klarar av att gå till toaletten, tur att den ena ligger någorlunda nära sovrummet så man slipper springa runt hela lägenheten.
Man riktigt gruvar sig inför kvällarna och nätterna spec nu när de vart så varmt, jag blir helt dyngblöt i svett bara rinner av mig, så duschen går het nu. Skönt med moln idag även om det är väldigt varmt ändå tkr ja.

Idag blir de ev hämta Fluga sen, måla lite granna om någon orkar de.


Nu ska jag kika vidare i alla bloggar som man missar när man inte har nå internet hemma.

See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0