Kikar runt lite

Ja Jocke är borta och ingen har tid att umgås eller så är dom sjuka.
Förhoppningsvis får Jocke komma hem ikväll, eller i morgon iallafall. Är väldigt ovant att vara själv hemma har inte sovit själv sedan aug i fjol så det är ca 1 år sen nu. Det är riktigt läskigt att sova själv, spec när man får kramper i magen på natten när man vaknar av att man sovit på mage, så det gör ont när man andas, när bebis trycker på lugnorna.
Ganska skönt att ha hela sängen för sig själv, eller nej de är de faktiskt inte bara en stund då.

Händer väl inte så mkt annars, har iaf målat klart allt hemma nu, så nu börjar de bli riktig ordning städat bort lite kartonger och grejer, men de verkar inte finnas något stopp, på alla grejer, saknar ett skåp i köket där man kan stoppa undan typ recept böcker och sådant. Men de tar sig iallafall, ska upp med lite fler gardiner också men jag får ingen lust att stryka, så de ligger fortfarande och väntar på de. Så tråkigt att göra själv.
Ska även hämta bebis vaggan någon dag och fixa och dona lite, var meningen vi skulle ha ett tema innan bebis kommer ut men kom fram till att vi väntar till vi vet vad de e så man kan göra riktiga teman, jag var inne på undervattens grejer typ fiskar och sjöstjärnor och sånt men då vart de så pojkigt ändå sen för jag hittar inte de som jag tänkt mig. Så det får vänta jag som vela ha allt klart innan bebis kommer men ja lite väggdekorer är väl inte så jobbigt att sätta upp sedan heller så :P Kommer nog även sätta upp ett tema med väggdekorer vid skötbordet, för det är som ett eget litet rum innan man kommer till själva dusch och toalett rummet. Det är iaf gult på väggen där så blir nog inga fiskar där heller, kanske Nalle Puh eller något sånt.

Idag var ja till staden och tanka och kikade lite även en jambomacka vart de mmm gud så god den var.
Hittade inget spec i stan så vart en billig resa ja förutom tankningen men bensinen hade iaf gått ner från 12,44 till 12,14. Men det är inte roligt att tanka det blir så dyrt jämt.

Nu sitter jag och kikar på Lindex hemsida hittar en hel del gulligt och snyggt faktiskt, bla...

b 

b


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Om det blir en tjej blir det väl prinsesstema;) jag är så nyfiken på vad det blir för sort så jag tror jag dör. Lova att höra av dig till mig så fort bebisen är ute.



Föresten så är jag sjuk än och jag skulle kansk eorka hälsa på men jag vill inte smitta ner en gravid kvinna lixom. kännd inte bra med tanke på att det snart är dags och allt. hoppas du förstår:)



/E

2009-08-19 @ 20:34:40
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0