Nu är vi snart klar, nu får bebis komma ut

Nu börjar vi bli lite klara med bebisens rum ska målas en gång till sen ska de inredas med lite grejs som jag håller på kollar upp barbapappa hade blivit shit bra men dom var juh så jävla dyra, inte riktigt vad jag har råd med efter ny bil och allt vad försäkring och skatt kostar på den.

Tänkte slänga upp någon bild på hur de ser ut men har inte fått till någon bra ännu, bara på bebisens rum som vi målar, och vardags rummet har ja ett litet smakprov på.
M


Har väl inte hänt så mkt i veckan tagit de lugnt köpt färg och grejsat lite hemma.
Igår kom Johanna, Crille och Alfred på besök. Sedan på kvällen på Bella och vi käka taco och kolla på film, väldigt trevligt.
Idag är jag hemma i Skarpis just nu lånar internet, har vart med mamma, Emma och Erik, till Johanna och hälsat på, Alfred och Erik badade i polen och sjävklart hade jag lagt ur kameran i Skarpis just när de fanns något att fota :(
Alfred åt hallon och blåbär i polen så vart sånt fulla polen, så kissade han lite och sedan åt han upp de, mmm smaskigt med lite extra krydda tyckte han :)

Jo just de var till Bollnäs en sväng i Tisdags då min lilla plutt häst har blivit halt, var varm i hoven men inge sväld just.
TIll hösten kommer han iaf hem, och ska gå i Skarpis, kommer nog åka iväg igen till sommaren men bara på bete. Så kommer han hem sen till hösten igen.

Och för övrigt så är min rygg typ slut nu känns de som och magen har stuckit i väg som fasen, alla kläder börjar liksom gå halvägs över magen eller så blir dom jätte korta över låren istället. Jätte kul not, men inom 9 veckor så kommer vi ha vår lilla bebis med oss. Längtar som fasen nu. 9 veckor tänk det är ingenting, men tiden går väldigt sakta nu, egentligen så är de juh 7 veckor till Beräknad födelse men vem vet kanske går över tiden. Helst får den komma ut nu på engång.
Börjar trycka neråt väldigt mkt sen bebis vänt sig med huvet neråt, även om den väldigt ofta vänder sig tillbaka och helst ligger tvärs över magen så de står ut som två knölar i sidorna. Den är väldigt livlig nu för tiden kommer vara en väldigt vaken bebis kanske om den ska vara vaken så mkt som den är i magen iaf.

mm


Nu ska jag stänga ner datorn och vänta på min darloo som kommer snart.

Seee You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0