Sjukling

Nu har man gått och blivit en mängden av alla förkylda människor, verkar vara grymt många som är förkylda, tycker ALLA verkar vara sjuk.

Kände igår kväll innan jag la mig att jag började få ont i halsen, sedan kom snörvlet, öronvärken, även febern med kändes de som och inte många timmars sömn inatt. Ingen alvedon hade vi hemma heller, så pillrade i mig en ibumetin, fast jag ej ska äta de entligt barnmorskan, men fick de när jag låg inne på sjukhus de 3 ggr, så tänkte att det gör nog inte så mkt om jag tar en, och gud så skönt jag sov sedan, vaknade inte när telefon ringde brevid mig ens. Då sover jag hårt.

Nu sitter jag och kollar på trav eller jag lyssnar, nyss var de kallblodslopp, de tkr jag om, de är verkligen fina hästar de..
Snart börjar förlossningskliniken, tänkte kika på de, men tkr det är ett lite läskigt program spec när de nu börjar närma sig för oss också.

Nej ska nog lägga mig och vila lite iaf.

SeeYou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0