Äntligen laddat upp lite bilder


Pappas lilla flicka har de vart för de mesta senaste veckan förutom när de vankas käk.



Kan ju faktiskt hålla i leksaker lite granna också men får passa så man inte slår sig i huvudet.
Träna nacken är bra men gud så jobbigt det är, och mamma är alltid så seg med kameran missar alltid när jag smilar upp mig :)







Och mina nya säng är så mysig synd bara att mamma och pappa inte låter mig sova i den ännu :(







Lill tjejen somnade för en stund sen under gymmet men vaknade till nyss och det är fullfart på armar och ben igen. Gör en massa roliga ljud. Vill lägga in filmer men vill inte lägga ut dom på youtube har hört att man måste ladda upp dom där först innan man kan lägga dom på bloggen. DÅLIGT tycker jag.

Nu pratade jag precis med Frida och ska åka in till stan och ta en fika med henne och kika på stan ska jag passa på att byta mammas julklapp kom på att hon redan hade den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0