Bad Klara

       


Igår kväll fick Klara ta sig ett bad och vart befriad från all spya för en stund iallafall.
Och baljan börjar bli lite trång svårt att ha henne liggande nu liksom för hon sparkar med fötterna så hon slår huvude så igår fick vi testa något nytt och de var mycket spännande. Nej är nog lämpligast att duscha med henne nu snart och de älskar hon ju så de är juh inga problem men de är krångligare att duscha än att bada henne när man är själv.


Igår hände inte så mycket var och fikade med en kompisa till Jocke på Dackås, mm det är ett mysigt ställte tycker jag. Sen handlade vi lite granna och så hittade en skrivare på Ica Maxi för 500 kr. Önskade mig den i julklapp tyckte jag, hihi och idag så var Jocke och köpte den så nu har vi kopplat in den fast såklart var de ingen kabel till datorn med utan bara strömkabel så måste köpa en USB-kabel till veckan. Dåligt att inte skicka med en sånt tycker jag. Men iaf på skrivaren finns även Skanner och kopiator, riktigt bra tycker ja.

Nu ska jag ringa och beställa käk, idag blir de kycklingrulle för mig och något annat för Jocke antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0