Dan före dan före dopparedan

Japp det är idag de. Härliga tider, ledsen att de vart så dålig update senaste dagarna men haft en hel del att stå i. Men idag har jag iaf vart hos min mor gjort sill, köttbullar, korintkakor och smakat på julgodis.Var även lutfisk där igår kväll och guuud så gott de är skulle vilja ha de flera gånger om år ja inte bara 1 gång. 
Här hemma har vi klätt granen och grejsat lite granna imorgon kväll kommer Jockes föräldrar och vi ska fira en liten julafton så vi slipper åka land och rike runt sedan på julafton. Och i morgon ska de sista klapparna inhandlas det är tyvärr väldigt många klappar och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa riktigt snacka om dålig fantasi liksom!

Ikväll har Frida och Micka vart här en sväng lämnat julklappar, jag fick en och Klara fick två, orättvist va, men ja det är väl så när man fått barn. Tyckte mamma sa de för någon dag sen också, att när man får barn själv då får man inte så många klappar. :( jag som älskar klappar.

Har även hänt en olycka här eller ca 1 km bort på e4an (vi bor ju alldeles vid e4an) så har vart världen kö suttit och studera, mina föräldrar hamnade i den och vi fick rapporter om att de var en lastbil och person bil det där hände för ca 1½ timme sedan och bilarna började rulla söder ifrån för ca 15 min sedan och dom har inte kommit upp i hastighet ännu verkar vara en väldigt lååååång kö. Hoppas ingen gjort sig speciellt illa iallafall.

Klara
kallar på mig hon ligger och degar i vår säng i väntan på att jag ska göra kväller. Vilket ska ske precis nu.


Godnatt på er tror ej jag hinner skriva något i morgon. Ska försöka, ser att mina läsare ökar. Det tycker jag om. Kommentera gärna så jag får se vilka filurer som läser min blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0