Hänt något

Ojoj nu har de verkligen hänt något här i bloggen. HÄRLIGT!!

Ja igår var vi ju ut och käkade Jocke o jag firade vår förlovningsdag. Hade väldigt svår att bestämma var vi skulle äta. Men de vart 49:an iaf, maten var god men vi vart ej mätt och då åt vi en förrätt också. Ända man blir mätt på där är nog plankstek med fast de är ju potatismosen som gör de. Såg att andra som åt lika som oss satt och nalla från planksteken vid samma bord, vi åt iaf en toast skagen till förrätt och Black&White till varmrätt. mmm gott men klyftpotatisen var väldigt knepig Färdig fast ändå inte, och kändes som den var uppvärmd flera ggr liksom. Köttet var även ljummet bara.. Njae inte 49:an på ett bra tag sa vi när vi gick därifrån.

Innan vi åkte hem gick vi in på hemköp handlade lite mys och sedan ner till Hemmakväll och hyrde 3 filmer, vi kollade på ena halva sen orkade inte vi och Klara vart övertrött och vägrade sova. Så får kika vidare idag.

Klara var ju hos sin mormor och de gick jätte bra men guud så man saknar henne när hon inte är med. Man är ju van att oftast ha henne i knät när man äter själv liksom och man får turas om att äta så den ena får äta kall mat för hon inte vill vara själv just då. Men Klara hade badad med morbror Erik och myst i soffan hela kvällen. Och jag kom hem i lagom timeing för när jag klev ur bilen hörde jag ut hur hon skrek. Hon hade precis vaknat och var vrål hungrig AKUT.

Idag
vet jag itne riktigt vad som händer, funderar om jag ska ta och baka lite granna, julkakor och så.
T'nka er att det är 11 dar till julafton ååååh vilken julstämmning det är. Och 1 vecka till Klara är 3 månader. helt sjukt!

Mysa ner mig i sängen med dom 2 bästa nu igen, Klara vaknade nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0