Julafton över

Så var Klaras första julafton över, Hon fick en hel del klappar hon måste vart väldigt snäll dom är 3 månaderna. Och idag blir de mer klappar :) hihihi. Idag firas de med hemma hos mina föräldrar och Johanna, Chrille, Alfred och Therese kommer då. För dom firade på Chrilles sida i år och Therese var hos sina föräldrar.

Igår var vi hos min mormor & morfar. Klara tyckte de var en lååång kväll, hon slocknade innan tomten kom så var tvungen att väcka henne för att få ett kort med henne och tomten. Självklart var hon med och öppnade sina klappar de var kläder, skor, leksaker, gosedjur, en filt, boken om mig, väggord prinsessa, Hello Kitty kudde, en docka med massor av kläder och ett par bad byxor så nuu ska de badas :)
Jag fick 3 st tunikor olika sådana, kandelaber (ljusstake), El-tandborste, aloevera tandkräm, stek gryta, kökshylla, 4 st skålar, duk, tror de var nå mer men kommer inte på de ust nu.
Jocke fick presentkort 2 st 500kr på InterSport (köpa skidor), 2 T-shirts, Skinnhandskar, mössa. Sen var han med på en del grejer som jag fick också.

Klara är nog väldigt trött idag hon har bara vaknat och ätit inte kollat upp utan bara gnölat och ätit sen har hon slocknat igen, men nu är de dags att vakna tycker ja. Pappsen ligger kvar han också ännu så ska krypa ner med två hjärtan nu och mysa innan det är dags att kliva upp.

Kommer lite bilder från julafton sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0