Julklappar

Fortfarande några julklappar kvar att inhandla men vet ej riktigt vad jag ska köpa. Hmmmm!? något tips någon??
Har kvar till Therese, Johanna, Chrille, Erik. Funderar på köpa nå kläder till Erik men njae jag vet inte ett presentkort kanske, så kan han ju köpa själv och bestämma.

Har iaf slagit in de julklappar jag köpte idag, synd att inte granen är inne ännu är så fint och mysigt när de ligger klappar under granen tycker jag. Håller på göra Älgstek också idag men usch de tar sådan tid den kommer väl bli klar i natt någon gång antar ja för den är alldels röd ännu. Mamma säger hennes går så fort med de gör inte min tydligen fast vi gör lika. Tänkte vi skulle äta de ikväll då men fick ta upp en annan kött bit istället nu då som jag ska gå och steka snart. Tänkte ja, blodig till migg icke blodig till Jocke (skosula ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0