Mys med familjen

Har vart dåligt med update från min sida, har haft fullt upp kan man säga.  Pappa Nilsson vart ju väldigt dragen på juldan så var jag och morbror Erik som fick ta hand om hus och hem på annandagen. Fast vi försökte få liv i pappsen också men ja de hjälpte i några min sen dog han igen. Jag tyckte ju att man faktiskt få ta ansvar över sin dotter även om man är bakfull hände väl lite mer då.

Har iaf blivit mycket mat och mycket klappar. Och MASSA mys med familjen. Det tycker vi om.
Och Klara har blivit så stor på bara 4 dar så kan hon allt känns de som, hon har blivit som en helt annan person på de här dagarna sedan julafton. Hon pratar på som sjutton jollrar på mest med pappsen då. Hon har ju inte börjat skratta riktigt ännu men ibland hör man sånna härliga skratt ljud när man leker och busar med henne. Bara jag som hört de förut men idag kunde även pappsen få fram dom när dom låg och busade i sängen. Hon är så otroligt go. Idag hittade hon munnen också med leksakerna så hon låg och gnagde på dom en stund innan hon tröttnade att ligga på golvet själv. Annars är hon väldigt trött idag bara hon inte håller på bli sjuk. Men hör att de e fullfart på henne nu hon och Pappsen kollar på Hockey.


   
Checka Klaras miner  




Idag har inte hänt så mycket tagit de lugnt bara,tänkte åka en sväng till Jockes farbror men dom var inte hemma så blidde inte så.
Istället åkte vi in på dollar dags att köpa lite mer tvättlappar har ju hittat riktigt billiga och jätte bra tvättlappar där. Jag tycker annars att sånna våtservetter luktar illa, men dom där är faktiskt bra och inte heller blir Klara röd i rumpan av dom som hon blivit av Natusan och Liberos tvättlappar. Lite skillnad i pris är de också tror 1 pkt Natusan går på 34:- eller nå och dom jag köper heter Mjukt&Skönt och kostar 10:- tror det är lika många i dom också.  Så ibland hittar man fynd på dollar faktiskt som är BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0