Släppa allt

Jag fick släppa datorn och allt jag höll på med för Klara vart så där akut hungrig som bara hon kan bli. La oss i sängen och ammade, myste och sen slocknade Klara så var till att lägga ner henne i sin säng har sovit i 10 min ungefär. Och nu ska jag nog gå och plocka lite i köket och sedan fixa mig inför natten, har blivit endel sena kvällar nu känns i kroppen de. Men sen sover vi ju väldigt länge på mornarna istället Klara vaknar ju helst inte för 9.30. Nej hon vill gärna sova länge på morgon äter hon vid 6 så slocknar hon om direkt och sover till 9.30-10.00, man borde ju egentligen kliva upp själv och äta frukost i lung och ro men det är ju så skönt att ligga kvar och bara se den lilla flickan sova, med armarna rakt upp eller med tummen i munnen. Ska se om jag får något tillfälle i morgon att ta en bild.
Klara somnar oftast i sin säng eller att vi lägger ner henne där sen hon somnat vid tv:n eller om hon ammat i vår säng, men sedan på morgon kvisten så vill man ju gärna ha henne kvar i sängen dels för att man själv är alldels för trött för att orka kliva upp med henne och för att man vill vara snäll och låta Jocke sova (han är juh hantlangaren, Klara sover på hans sida av sängen) sen vill man ju så klart snosa lite på henne när man vart ifrån henne så många timmar. Men de ångrar man sedan efter 1 timme för då har hon trängt ut mig så jag ligger på listen på sängen (har en list som är 10 cm bred på sängramen) och hon ligger tätt tätt in till min sida så jag knappt kan lyfta på armen. MEN HON ÄR JU SÅ SÖÖT

Hur gör ni med era små när de ska sova!? Några tips?
Har ni dom i eran säng hela natten eller sover dom i sin säng hela natten?!

Nej nu ska jag kila Godnatt på er återkommer i morgon Måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0