Som alla andra!

Jag ska börja detta inlägg med att gnälla på blogg.se som de flesta andra gör i sina bloggar!!
Är så otroligt segt på kvällarna ladda upp nya blder tar liksom 100 år!!

Ja idag har vi städat och grejjat lite här hemma, jag har bytt gardiner och duk. Strukit och grejjat. Så nu är de lite mer julstämmning. Snart ska ju alla tomtar fram också, samt julgranen men den kommer in 2 dar före julfton annars lär den väl barra sönder innan julafton.

Nu ska jag gå och baka något roligt tror jag ska försöka få min kära sambo med på de också.
Nu när Klara gjort natt och ligger i sin säng och sover. Första gången som hon somnar när man verkligen tänkt sig att hon ska de. Får se om hon gör morgon tidigt i morgon nu då när hon lagt sig så tidigt.
Sköönt, får vi lite lyxtid för oss själva. Kan behövas de med.
Klara sov i ju spjälsängen första natten i natt, var ju ingen höjdare men hon sov även i dag på em och de gick väldigt bra och hon har sovit där i 10 min nu också så hoppas på en bättre natt i natt.

Nej nu ska jag bege mig mot vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0