som barnen om inte värre

hehe ja jag är nog värst av alla mammor i hela världen känns de som. Jag har sovit ca 2½ timme än så länge och är inte ett dugg trött. Är på tok för spänd och tänker på alla julklappar. hehe Nej de gör jag faktiskt inte eller jo lite men sen är de alldeles på tok för varmt i sovrummet och jag stressade som en tok igår och känner att de inte släppt ännu. Klara och Jocke sover helt ostört i sängen mina sötnosar.

Ja igår hade vi ju lill julafton iallafall. Fick ett armband, stekpanna, ram och en mamma bok. Klara fick  bitringar, pyjamas och en jätte söt silverglittrig kofta. Sedan bytte jag och Jocke ett paket och då fick jag en hårddisk så jag har en backup nu. Ska kopplas in senare idag.

Alla klappar köpta TROR JAG en hel del vart de i år. Men gud så svårt det är att handla till Klara nästan svårast av alla hon. Vart lite bit grejer.
 Föresten nu har hon verkligen hittat sina händer hon tog till och med en grej till munnen igår. Gick på någon dag från att vara jätte arg när hon inte kom dit hon vela till att hon satt och slog på våran svart/vita kudde i soffan när jag satt med henne i knät och den låg brevid.
Ååh längtar till hon vaknar för dagen så jag får se henne leka med allt papper för hon älskar när de prasslar. Fick en bok om prasslar efter kusin Alfred och den härjar hon på med så den flyger iväg och för att inte tala om leksakerna på babysittern igår DOM FLÖG satt ALDRIG där dom skulle sitta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0