Som ni kanske ser

Ja som ni ser så håller min blogg ÄNTLIGEN på att ändra lite utseende. Känns skönt:) Jag själv har ännu inte sett designen så är riktigt spänd att se hur de ser ut. Klart jag vet ju hur jag haft mina önske mål om färg och så.
Den som gör designen är min go vän Erica och sedan har jag även hört att Emma hjälpt till lite också på ett hörn.
Hoppas ni hade kul igår kväll på IDOL Finalen!!!
Det är så att Erica håller på lär sig göra designer och undrade om hon fick göra en åt mig. Men Självklart tyckte jag och nu är den snart på plats. Har ju inte blivit någon för mig ännu. Önskar jag hade Photoshop så jag kunde leka lite med bilder och så, jag älskar ju att knäppa kort. Fast nu blir de mest på Klara så klart.
Nej photoshop ska införskaffas de finns ju  närheten så. Men fatorn kommer väl kurka ur om de in på den.
återstår att se.

Nu ska krypas ner i sängen igen med mina små sötnosar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0