Sömn

Vilka härliga nätter de senaste  nätterna vart. Klara vaknade igår morse kl 7 och vela ha mat annars sov hon hela natten genom, slocknade och sov sedan till 09.30 käkade lite sedan tänkte om hon somna om men nejnej tyckte mamma och tryckte på lyset i taket. Sen var hon hur piggelin som helst.
Igår kväll var hon lite grinig hon somnade vid 20.30 i min famn i soffan, sov till jag försökte lägga ner henne runt 21.00 gick inte vaknade och jag fick ta upp henne, slocknade såklart på engång. Sedan vid 22.00 då vart hon hungrig åt lite och slocknade och sov sedan till 05.15 i morse. SKÖNT! åt lite och somnade om till 09.00.
Duktig liten flicka. Nog för att hon redan håller på bli pappas flicka, :( gråter hon så vill hon gärna vara med pappa. Men de är bra så hon inte bara vill vara med mig ju.

Imorse när hon satt i babysittern så kom hon på att en av leksakerna har fötter så hon tog tag i foten och röck loss leksaken och ner på golvet, jag satt tillbaka den och hon kasta iväg den, så höll vi på ett ex antal ggr hon studsa och härjade i babysittern, snart går väl skenorna av i den, så som hon sprattlar och har sig i den.

Nej nu ska jag göra knäcken som ej vart gjord igår och sen ska jag nog städa lite såg en dammråtta nyss.
Fyy vad dammigt de blir på vintern av elementen. När värmen är på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0