Söndag, Lucia

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, kikade på film på förmiddan och sen runt 16 åkte vi till Klaras farmor och fikade lite Luciafika och Klara var Tomteflicka, vart ju ingen bildtagen då, men hon ska nog ha den på sig någon annan dag nu när de nalkas JULAFTON snart, mig längta som sjutton.

Idag har de kommit lite snö också så nu börjar de bli julstämmning här på riktigt, ska ta och ställa fram lite tomtar också, tänkte nog snart gå och göra pepparkaks hus, köpte ett idag för jag orkar nog inte riktigt göra ett eget ändå som jag tänkt mig är så krångligt med alla fönster och allt även om de finns riktigt fina och enkla men njae de får vi ta ett annat år.

Nu ska vi försöka söva Klaris, men hon protesterar hon har inte riktigt kommit in i några sovrutiner på dagarna ännu hon sover då hon är trött eftersom hon sover så bra på natten ännu, men börjar bli dags at lägga sig i tid på kvällarna. Man måste ju börja. har försökt lägga henne förut någon kväll också men då vaknar hon bara när hon kommer till sin säng.

Så nu ska de ges ett sista mål mat sen så får hon allt lägga sig i sin lilla spjälsäng, som hon för övrigt sover mycket bra i.

Min blogg har blivit helt knäpp får inte upp nå bilder ikväll!!!


måsta ju ha en liten familje bild vart dock inte så bra får ta en bättre en annan dag med riktiga kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0