Åter igen finns bloggen

Nu är min inte så roliga ej väl uppdaterade blogg tillbaka i ett försök att ta tag i mitt bloggande.
Mycket har hänt sen min förra blogg. Jag är sambo, förlovad, har häst, katt, letar nytt boende(hus), en liten på väg.
Denna blogg kommer att följa mitt liv med sambo, hästar, och vår graviditet, även vårt letande efter det perfekta huset.

Det får vara mitt första inlägg.
Nu ska ja leta någon som är snäll och vill hjälpa mig gör om min blogg till något lite snyggare än det den är just nu.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej sara :) kanske nångång i framtiden. har väldigt mycket jobb nu framöver. Just nu är det mellan 10 12 timmar per dag. så jag är ofta ganska slut när jag kommer hem. Hur är det annars då? är du gravid? :O

2009-02-17 @ 15:55:50
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Sara! Herrans massa som är på gång i ditt liv nu ser jag! :) Och superGrattis till den lille! vad spännande!! :D Hoppas allt är bra med dig! //Sofia

2009-03-27 @ 21:24:47
URL: http://so0fy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0