Onsdag, hata förkylning

Blä, vad jag är less att vara förkyld nu, Vart snorig och tät i en vecka nu. Värst är det på nätterna när man inte får sova ordentligt, man orkar juh inte göra något. Har nog feber också känns de som.
Men ja borde ta och ta tag i min stackars häst nu, ringa hovslagaren bla skulle ja gjort, lr de får mamma göra:P
Men hon borde ridas iaf minst longeras, tur att jag har Ida ibland så Flugis får komma ut och röra på sig lite ändå.

Borde ladda kameran min också och lägga in lite bilder från Morfars 75års fest, fast just nu minns ja ej var jag har laddaren, tror den ligger i sladdmappen om jag har tur.

Idag behöver jag ringa en massa samtal, bvc, arbetsförmedlingen, dagis i Njutis, sjukgymnast, fixa med körkort grejset (knäppa kort), försäkringskassan.

Skulle vilja sola också, men de ska man inte göra när man är förkyld, massage skulle behövas men de ska man inte heller ha när man är förkyld.

Och just de, den 7 mars är de fest på gång. Vi har problems bara, för vi har typ ingenstans att vara.
Här hemma blir de för trångt, på Hede tror dom de blir för stort, i Idenor tror dom de blir för stort.
Så är de någon som vet av någon lokal?! räknat på ca 30-40 st tror ja de var.


Och varför lyser inte solen, den lyste juh i morse tänkte gå ut en sväng då, men fan kl var juh bara 8 känner mig som värsta pensionären som kliver upp då fast ja inte behöver. Mn jag kan faktiskt inte sova orka ligga i sängen hela morrn vaken när Jocke sover då neje, fyy vad tråkigt, men nu ska jag väcka honom tror ja bestämt.

See You

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Svar: Jo men den sluta fungera efter att jag bara fkyttade på den i lördags så det var nog det. Nu fungerar den igen, ett tag iaf;P



Idenor var vi och vi var inte mer än 30. Det var bra enligt oss:P Om man vill kan man låta bli att hyra alla rum där också och bara hyra den ena:P



/E

2009-02-18 @ 14:33:01
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0