Onsdag, hemma bara tråkigt

FInns de nå värre än tvreklam, jag hatar de 4:an är värst!!

Ringde mamma i brist på saker att göra, hon kom med förslaget baka, gör en kaka ja kommer i mrgon och rider kan jag smaka den då. Okii sa jag ska fundera på de.
Sen kom man fram till vad ska man göra för kaka då? hmmm ja säg de, iaf gjort maränger nu. hoppas dom blir fina står i ugnen nu, kan juh alltid hoppas de blir finare än Ericas vackra:P haha
Ska nog göra en sockerkaka också sen tror ja, men har juh bara en ugn. Ingen som har nå roligt recept på sockerkaka, vill göra en ovanlig som inte alla gör hela tiden. Ska nog leta reda på nå smarrigt recept på recept.nu tror ja.
Lägger upp receptet här sen om jag hittar något skoj.

Annars har de inte hänt mycket.
Är mest trött hela tiden av alla tabletter lr alla och alla är bara två men trött blir ja.
Äter lerigygan(stavas) för mitt ill mående så jag ska kunna behålla mat och vätska. Hoppas att allt detta illamående ska gå över de sägs att efter v 12 i graviditeten ska de värsta gå över. Längtar så tills det är över.

Tror ni folket att ja fått något gjort i dag av vad jag skulle nej  så klart ja inte har, varför skjuter man bara upp allting när man vet att man har lika mycket tid i morgon.. bläää.. nej måste lära mig att ta tag i saker någon gång, inte bara skjuta upp allt.
Måste ringa alla samtal i morgon!!!


Nu ska ja vänta på min karl som kommer hem med en god kycklingrulle till mig:P

Kanske kommer lite bilder senare ska ta tag i min kamera nu tror ja:P

See You //SE 

Kommentarer
Postat av: malin

Blir det i huddik då eller ? det är ju väldigt långt för mig att åka eftersom jag troligtvís jobbar. Sen är jag pank. eller ja, alla våra pengar går ju till räkningar, mat och till våran utlandsresa. Det skulle ha vart grymt kul. men ibland får man passa på de roliga sakerna :P jusste kanske ska säga grattis till graviditeten!!

2009-02-18 @ 15:13:16
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Svar: Jaha okej det behövde inte vi men vi tog hela lokalen ändå:P



/E

2009-02-18 @ 15:41:52
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Klaga inte på mina maränger, det var ugnen som gått sönder:P



Man vill inte ringa helt enkelt:P



/E

2009-02-18 @ 16:12:26
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0