Torsdag, dåligt med sova

Det är alltså pinsamt detta, jag gick och la mig typ för 21:00 igår. Men jag var helt slut, och gud så skönt det är att ligga själv i sängen när man somnar. Men det är inte roligt att vakna på natten av det är någon som håller på puttar en utan för sängkanten så man ligger med knän och armbåge utanför sängen, då bli ja tokig. Och när han sen vägrar flytta på sig för att han säger han ligger längst in mot väggen, så känner man så ligger han ca 1 m från väggen.. Åhhh...
Genom att jag gick och la mig så tidigt igår så vaknar man juh så klart 100 ggr på natten och sen vaknar man 07.05 jätte kul, när mn åter igen inser att man egentligen kan sova. Får försöka lägga min på soffan en stund snart. Tur att min soffa är underbart skön!!:P

Just de mina maränger var konstiga igår, dom skulle vara inne 45 min men mina var nog inne mer än de dubbla och dom vart inte klar ändå för dom är alldeles sega. njae inget som jag tänker bjuda på iaf. Vart ingen sockerkaka gjord igår, ska försöka göra en nu  dag ist innan mammie kommer.

Och min kycklingrulle var fiasko!! jag som längtade så efter min goda kycklingrulle, sen när den väl kom hem, då var de fel, det var lök i den och det var sån där röd äcklig sås över hella rullen.. bläää, utan lök med vitlökssås fattar dom inget lr!? så då fick de vara så de så. Vart lite små sur, Jocke tyckte jag var väldigt barnslig iaf:P


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Svar: Lite pensionärsvarning är det allt men jag vet även hur skönt det är:P



Svar: men fu! Hon kan se på pudlarna om hon vill medans alla andr aungdomar går på och ser dregen:P Ha en fest innan då? De som vill går ut å de som vill stannar?



/E

2009-02-19 @ 08:18:38
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: malin

Jovisst skulle jag kunna samåka. men om jag känner mina f.d klasskamrater rätt så är det ingen som skulle vilja åka hem runt 11. Jag börjar ju runt mellan 5-7 på mornarna nu. Det är ingen höjdare att vara trött på mitt jobb. har redan skadat mig pga det. men det får väl bli nån annan gång :)

2009-02-19 @ 22:05:53
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0