En liten update

Blir inte alls mkt update nu, håller på flyttar för fullt och inte skaffat något internet i nya lägenheten, men ska försöka fixa de så snart som möjligt.


Vi köpte oss en ny bil iaf en volvo v70 -99 en röd  sådan, men mkt fin, och gud så skön den är att köra då:P
Sen lämnade vi in vår tv också för den pajjade för 3e gången och då fick vi ta ut en ny och då tog vi ut en av annat märke och då vart de pengar över så tog vi ut en ny kamera också.
Så nu ska här fotas på mage och nya lyan bara vi fått ordning lite till, känns som grejer överallt just nu.

Kan bara tala om att de börjar bli riktigt jobbigt att vara gravid nu spec mitt i flytten, vill så gärna ta och greja klart allt på engång, men de orkar jag verkligen inte, blir helt slut sen jag plockat ur en kartong och måste typ lägga mig och vila, för att inte tala om att vila ryggen.

Idag har vi vart till Alfred som fyllde 1 år i dag, fick en dumper och ett litet trädgårdsbord av oss med bänkar på sidorna liksom. Han tyckte de var mysigt att sitta dingla med benen, så han satt där och dingla och körde dumper. Ska se om jag kan få till nå bilder på de från mammas kamera sedan, han har för övrigt lärt sig gå också, spela fotboll och innebandy han fattar hur man ska göra helt perffa alltså, trodde de skulle vara äldre för att förstå de.

Nu ska jag leta reda på lite grejer här i Gillsäter sen åka vidare till Grönan, nya lägenheten.


See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0