Helt galet

Nu ska jag inte sluta förvånas längre, herregud hur många är de egentligen som ska ha barn i aug-okt? Jag vet typ 20 st och då är alla i Enånger och Hudiktrakten helt galet alltså. Tänk då alla som jag inte vet om. Fick reda på i förrgår att en släkting ska ha barn ca 3 veckor efter oss, så min släkt blir nu ännu större, hihi det är lite roligt de tkr ja.

Men idag har vädret iaf vart lite bättre även om de var storm så ja inte kunde sova i natt och bebben sparkar så jag inte heller kan sova, men de ska jag inte klaga på för de är väldigt mysigt, spec när man har handen på magen och känner hur de sparkar till och ibland kommer de små boxningar precis som med handen. Tycker de är hel coolt.
Idag har iaf mormor o morfar vart hit en sväng Morfar var och tog nå prover på sjukan inför operationen på måndag, (han har typ blodstopp i ena benet) och sedan skulle Mormor till veterinären med Flax (mormors hund) som har nå fel på matsmältningen troligen. Bara sjukdomar i de huset. Hoppas allt blir bra med morfar är så hemskt att se honom dålig, han orkar inte vara ute i sommarstugan eller något. Man blir ledsen bara man ser honom, han har tappar glimten i ögonen helt nu.
Sedan åkte vi iaf in till Bole och kolla, hittade mkt grejer men Jocke tkr inte de är så roligt med massa hästgrejer så vart en snabb visit där. Skulle egentligen haft ett nytt pannband till Fluga för hennes har gått sönder, hittade inget som passar henne för alla är jätte stora.

I morgon blir de nog åka till Njutis en sväng troligen, kolla om mamma köpt nå skoj till mig på Ålandsbåten.

F
Flax

Nu ska jag försöka få min karl att kolla på Wallander- Hämnden eller så ska vi se Bröllopsduellen tkr ja.

See You



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0