Länge sedan sist

De känns som 100 år sedan jag skrev, men har inte haft någon lust och när jag haft de så har inte internet funkat eller så har jag ej fått låna datorn av min käreste.

Men de som hänt är iaf att vi äntligen fått kolla på en lägehet, som vi förhoppningsvis får. Den 1 aug måste vi iaf vara utflyttade härifrån, och det är inflyttning den 1 juli på den lägenheten så hoppas att vi får den. Är en 3a på 80 kvm med stort kök och stora rum dock liten toalett och med badkar, fast de kan ju vara lite mysigt de med och om inte annat så kan de vara trevligare för bebben med en kar än en dusch, bra för mig också med kar ganska drygt att stå i duschen när man har värkar, istället för att ligga ner i ett kar. Men vi får iaf lägenheten delvis renoverad innan vi flyttar in dit.
Värsta var att de var en dödsbo, hoppas inte hon dog där, vill inte ha nå spök lägenhet. uscha, blää man blir lite små skraj.

För övrigt så går jag in i vecka 25 nu så återstår nu ca 15 v innan vår lilla shit kommer ut.
Och snart får vi skattepengarna och då blir det till att handla bebis säng och sköt bord och grejer men ska nog vänta till vi flyttat och fått i ordning med att köpa de faktiskt.

Idag har de vart så tråkigt väder så jag beslutade att vi skulle göra pekingsoppa, hyra film och mysa, sagt och gjort. Känns som 100 år sedan vi ängnade åt oss varandra på de sättet de var typ i början när vi flyttade hit, men nu ahr vi myst till Vi hade iallafall tur med vädret IGEN och har käkat vår soppa som vi lagade tillsammans för engångsskull slapp jag jälv, fast jag gjorde mesta JA.

Nu blir de Oskyldigt dömd och sedan kanske Wallander hmm ja vad hette den då något med hämmnd tror ja de var.
I morgon ska vi köra dynga åt pappa om det inte regnar för då blir jag tokig orkar inte bara sitta inne.. vill vara ute i solen ja.

Och var även till Änga och kollade på de lilla Ardenner hingsten som föddes igår natt.. ååh gud så söööt den var.
Man blir så sugen på att ha en sådan liten. Får nog nöja mig med min åring ja tror ja annars blir jag inte så poppis hos min karl e :P han tkr att min lille är lite dyr i drift:P

Men nu blir de tv.

See YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0