Tisdag

Ja så har de åter igen gått en lång tid utan update, men sånt är livet nu när de är sommar, jobbar för fullt på min bränna, men jag lyckas bara bli brun på armarna när jag har tshirt på mig. Så än en gång har jag fått en sådan vacker bonnbränna, jag som precis börjat få bort den på ena armen.

Har iaf vart ut i stugan nu, åkte ut igår kväll och hem i dag på e.m sen käkade Emma, Jocke o jag taco i Njutis hos mamma, mamma skulle ha främmande så hon donade med sin egen mat.
Men gud så gott det var med taco, har nog inte ätit de på 100 år tror ja, senast var nog när Emma fyllde 20.

Iövrigt så börjar det bli jobbigt att vara gravid, kan ju inte göra någonting, idag var värst när jag var in på systemet åt mamma köpte en dunk vin åt henne och sen skulle hon ha 3 grejer från hemköp, och på väg ut från affärn till bilen får jag sammandragningar och då har ajg gått typ 100 m sammanlagt kanske, det är lite jobbigt när man inte ens ska kunna gå och handla utan att få sammandragningar, även har jag börjat få ont ner i svanken och för att inte tala om mina höfter på nätterna. Gud längtar till bebis kommer ut nu, men är tack o lov inte långt kvar, bara 3 månader.
En jag känner fick åka in på BB i dag efter att gått över 15 dagar nu, hoppas inte jag går över tiden.


Och just de min kamera har lagt av och min telefon håller på lägger av, men mamma hade sett nå erbjudande om att köpa telefon och systemkamera för typ 200 kr månaden räntefritt. Så skulle nästan ha gjort nå sånt, även om en Systemkamera är lite stor att ha med sig överallt, men man är verkligen naken utan kamera och spec när bebis kommer vill man ha en kamera helst en bra kamera också.

Imorgon fyller mamma år har köpt en bok åt henne, hon jobbar ju nätter på ett ålderdomshem så hon läser väldigt mkt på nätterna. Ska åka på stan och köpa en pool till Alfred och sedan till Njutis och bada lite med honom, (han ska vara hos mamma då)


Och jag har världens underbaraste sambo, finns ingen som honom, han ställer upp till 100% bara en sådan sak som att han fixar hö påsar åt hästen min och cyklar upp med dom till hagen, när jag inte orkar eller mår dåligt.
Du är värd allt min älskade de finns ingen som dig. Vi har inte den bästa ekonomin just nu klart jag skulle vilja att mina stämplingspengar kom i gång någon gång. Men fast du inte har full lön utan bara sjukskrivning, så unnar du mig saker.
Älskar dig min skönhet och snart är vi 3, eller ja 4 för vi har ju Siri också( katten)



Nu blir de duschen sen sängen.

See YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0