Godmorgon

Har inte skrivit på någon dag nu igen, men som sagt finner de inte så spännande när bloggen är så tråkig som den är.
Måste verkligen försöka ragga upp någon som vill hjälpa mig. Nu kom jag just på en föresten och hon håller till och med på med hemsidor och sånt juh :P

Men iaf vad som hänt sedan sist är inte så mycket egentligen.
Var ut till Jockes stuga igår. Jocke skottade av taket medan jag lekte med min kamera och fick till några riktigt fina bilder faktiskt, men lite skulle behöva redigeras på dom.
Sedan var vi på träffen och köpte goda wienerbröd och först till Iggesund för att hämta ut mit körkort på posten, men dom hade så klart öppet tider 8-9 och 14-16, så då åkte vi till mamma och fikade och solade lite på baksidan. Sedan åkte vi till Iggesund igen vid 14.30 och hämtade ut mitt körkort, är verkligen mindre nöjd med bilden men äh de syns väl att de e jag hoppas ja:P
Vi åkte över Vintergatan hem, en tur till Saltvik, en sväng i Mellanbyn och sedan hem. Alltså helt otroligt hur folk kan ha råd till sånna sommarstugor, de finns juh folk som inte har råd med sånna hus att bo åretrunt i och där ute är de flesta SOMMARSTUGOR ne jag fattar ingenting!!
Men jag hittade en massa hus igår som jag skulle kunna tänka mig att bo i, men inget av dom var såklart till salu, trist nog.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer idag men det blir en dag ute i solen i dag också känns de som, kanske en prommis med älsk om han inte har för ont i knät, verkade som så när han vände sig i sängen när jag klev upp.
Klantisen råkade på något sätt göra illa de när han skottade taket igår, han skyllde på Krilles skor, för dom var förstora.

Jag har nyss ätit frukost och funderar om jag ska ta ett tag och gå ut och släppa ut hästarna snart, men dom får ändå vänta 20 min till tycker ja så jag får lite tid på mig att klä på mig.

Föresten så är de gudomligt skönt med vår och slippa alla tjocka kläder, kan man gå ut i stallmysisarna och en fleece tröja, helt underbart!! Måste ta hit mina andra stall skor också ja nu när det börjar bli vår.
Och just de ev så blir de jobba på söndag, dom skulle ha städdag på Justerverket och då får man hoppa in, förhoppningsvis så börjar vi kl 8  men de hade dom inte bestämt ännu, måste kolla om jag kan ha arbetsbyxorna ja, eftersom ja känner att min mage börjat växa lite nu.



Vilka vår känslor jag hade igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0