Godmorgon folket

Nu har de igen gått någon dag sen jag skrev, och det har inte hänt så mycket i mitt liv.
Var iaf hemma i Njutispå fredan typ halva dan och hela kvällen, måste säga att det är underbart att Jocke har körkort igen. Kan man vila sig i bilen när man åker hem sent på kvällarna.
Fick mat  i Njutis också  Grekisk pytt fast med kyckling istället för fläskfilé, ååh vad gott det är.
Sen på lördan var vi och hämtade hö i Njutis och sen följde Erik med oss hem eftersom mamma o pappa skulle ha främmande på kvällen. Så lastade vi av hö balen gick in och bytte om och sen åkte vi och handlade på Kvantum, lr Maxi som de heter nu lr om dom inte bytt ännu de står iaf en skylt där:P Åkte iaf hem och började med maten, jag kryddade köttet och fixade hazzelbackspotatisen, sedan klarade jag inte av mat ångorna nå mer så jag gick och la mig så fick Jocke sköta resten medan jag mådde dåligt i sängen, och sedan kom ännu ett av mina sammanbrott. Tål ingenting längre är så jävla jobbigt och de går ut över Jocke, och jag kan inte kontrollera mig. Så kan sitta och gråtahur länge som helst över ingenting egentligen. Skulle egentligen jobbat söndagen men de orkade jag inte, mådde fortfarande dåligt på söndagen så jag ringde och sa att jag var dålig.
Men sedan vart de bättre så vi var ner på isen en sväng och grillade korv, och sedan tog jag en kort ridtur på Fluga. Skönt att komma ut i luften och rensa tankar och få frisk luft.
Och igår var de bara lugnt hemma hela dagen, Jocke var in och handlade lite mjölk och lämnade en skiva till sin mamma, sedan var ha iväg och kolla på skidorna men de hade då ja ingen lust med i snöstormen.

Idag funderar jag på om jag ska åka in till stan och kika lite. Skulle vilja ha någon ny tshirt och en ny kjol och en ny bh.
Satt och kollade igår på Halens och Ellos, alla fina sommr kläder bikini och snygga strandshorts och grejer. hittade shit snygga grejer. men kul tänk om jag inte kan ha dom då i sommar. inte för att min mage verkar vilja växa nå just nu så hinner den juh göra de senare och till sommaren lär den iaf inte bara som den är nu.
Malin och jag började kika runt på mamma kläder, men kom fram till att de finns inga fina om man skulle tex i väg på middag någonstans och vill vara lite finare klädd men inte så jätte mycket. Men sedan kom vi fram till att alla tunikor och skjortor nu är ganska stora över just magen så man kanske inte behöver köpa i mammastorlek, vilket är ganska bra.
Och Erica trodde de skulle bli billigare för då skulle man inte köpa lika mycket kläder som man skulle gjort annars.
Men de tror ja inte stämmer, för magen växer juh och så måste ma ha kläder till olika tillfällen juh, tex om man ska på stranden, på fest, födelsedagar, vardag. ja de blir nog inte så mycket billigare ändå:P och man vill juh hålla sig fräsch så kanske går åt extra mycket pengar åt nå annat då istället typ som smink, fast iof så brukar ja inte använda så mycket smink längre och på sommaren använder jag nästan ingenting eftersom det finns risk att man blir fläckig.

Men nu börjar mitt favvo program iallafall så nu ska jag se på de.
Kanske skriver en sväng till senare om jag får nån tid över.

See You

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Klart man inte köper lika mkt kläder för typ 5 månader som man gör annars när man kan bära dom året runt:P Jag hade då iaf inte gjort det:P

Ska också till stan idag:)



/E

2009-03-24 @ 10:59:34
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0