Godmorgon

Ja jag kan fortfarande inte sova på morgonen, och i dag när jag vaknade och tittade under den där som gör så att de blir mörkt vid fönstret har tappat vad de heter jo just rullgardinen så vart jag djupt besviken, jag som hoppats på en fiin dag, först hade jag tänkt rida en sväng med Linda, sedan skulle vi ev åka skoter till Enånger och kika när Ersk åkte slalom och åka pulka med Affe och Johanna. Men just nu verkar inte fallet bli å. Jag som var så sugen på sola och åka skoter i mysigt varmt skönt vår väder, har jag tur så hinner de ändras, inge kul att åka i sånt här dis väder.


Igår kom iaf hovis så fick ja äntligen skor på Fluga igen, får se nu då om hon är halt lr inte i dag, de tycks andra hästar bli som han skor iaf, men inte Fluga ännu. Han tyckte iaf att hon såg väldigt fin ut i hullet, och det var hon faktiskt har hon kollat så mycket på henne på sistone inte haft ork liksom, men nu ska de bli ändring på de:P

Igår, var jag till Njutis iaf och hämtade några brev, bara räkningar, och min avi så jag kan hämta ut körkortet som jag äntligen knäppt kort till, även att jag ser ut som en lönnmördare.
Sen var vi till Jockes mamma och fikade lite saft och sockerkaka. Sen bar de av till Solémio för lite käk vart en kycklingsallad för mig och en kebabtallrik för Jocke. Var gott fast jag inte fick i mig så mycket.
Sen hämtade vi Jockes bror som skulle till Jockes mamma och umgås, vi åkte hem fixade stallet med Fluga och Emil, sedan gick vi in och skulle kolla på melodifestivalen, men tror att jag lyckades somna innan de ens började, vart så himla trött när jag la mig i soffan. Men vaknade så jag såg vem som vann och hur röstar svenskafolket egentligen. Men jag hoppas de går bra för den där människan jag tycker då att de inte var något bra bidrag. Tycker att EMD skulle vunnit ja. Får väl se hur de går där fram i maj eller när de är.
Gick iaf och la mig när jag sett vem som vann, Jocke tycker att jag är inte så rolig människa när jag ska vara så trött på kvällarna, jag får nog ta och börja  sova middag tror ja så jag kan hålla mig vaken iaf till kl 21-22 på kvällarna:P

Och det är klart, jag är inte om tyckt av våran katt, hon föredrar Jocke så är de bara.


Nu ska jag gå ut till stallet ta ut Fluga o Emil så vi kan rida i tid idag.
SeeYOU

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag är trött men du är extrem.

EMD har blivit gubbar i förtid ju! Käpp å hatt. Nej dom gick inte hem hos mig. Heat eller måns tack:)

Fast hon som vann kan komma långt:) bara vi slipper se Ugglas igen:P



/E

2009-03-15 @ 16:27:41
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0