Inte min blogg dag igår

Eftersom att min blogg vägrade samarbeta med mig igår fick jag ett litet utbrott och sedan sket jag i att skriva även igår.
Igår hade jag skrivit ett låååångt inlägg, men ja sen hoppade internet ur och kvar fanns typ 3 ynka meningar, det hände 3 gånger och jag tappade tålamodet och vart lite smått arg på Jocke som självklart skulle sitta alldeles brevid just då och gosa med mig. Han skrattade och sa att internet blir aldrig så för mig, bara för dig det krånglar. tjohejdu jag märkte det för sen var de även hans tur att de krånglade. hehe..


Men ialla fulla snöfall så väntar/letar jag fortfarande någon som vill göra min design, hoppas att Krille kommer med sin hårddisk i dag så jag får Photoshop igen, skulle vara grejt, sen ska Erica komma hit tycker jag och visa mig lite så jag får en liten start hjälp.

Därför det vart en månad utan uppdateringar är dels för att det är så tråkigt att skriva när bloggen är så tråkig, för den vill inte ens att jag ska finnas med på profilbilden just nu. Och sedan har jag vart in en sväng på sjukan igen också. var dit och fick dropp igen eftersom ja inte kunde äta eller dricka något på flera dagar, och de resulterade i magkatarr eftersom magsäcken vart tom och inte fick jobba något trodde läkarna. Men oont som fasen gjorde de.

Har hunnit med inskrivning på MVC, lämnat in och fått tillbaka min batteri+laddare till kamera så nu ska jag ut och klicka kort, fasen att de ska vara mupp väder jämt när jag är på humör, har vart på Arbetsförmedlingen, ska träffa en coach på måndag som ska hjäpa mig veta vad jag vill hålla med, om jag vill plugga eller jobba. Har vart till Emma som fyllde år var bjuden på middag hemma hos henne i lördags jätte mysigt, Emma,Erica, Helén och jag. Taco och sen en jätte god kolacheesecake, fick även recept på den, så den ska göras och bjudas på något tag här.
Var på stan igår med Emma och Erica också fick en sen födelsedagspresent, en glassbok med många roliga glassrecept i, och ett fint halsband. Är väldigt avis på Emmas väska faktiskt en sådan som jag letat fast ändå inte riktigt en sådan men samma modell och de långa axelbandet, bra köp Emma:P
Bakat en sockerkaka gjorde ja här i början av veckan, den vart dock lite misslyckad men den var god ändå, och sen var jag hem till njutis och bakade bullar är juh så jobbigt att baka i vårt lilla kök finns liksom ingen plats att kavla ut degen på, men bullarna vart goda:P

Fast det är ingen höjdare att åka hem till Njutis är direkt ingen bra stämmning där, allt är bra ända till pappa kommer hem då bryter helvetet lös och alla blir som helt andra personer, ingen kan skratta och vara glada, alla blir istället sura och griniga helst går alla in i olika rum, det känns inte så lockande att åka dit och vara där till klockan blir efter 16.30.

Jo just har juh självklart träffat Affe en massa han är bara så cool, shit frän, nu vet han vad han vill och tar sig di han vill med gåstolen, och vill ha grejerna, och sen blir han typ helt överlycklig när de kommer folk han känner igen, lr han blir lycklig åt alla. Men mest är de nog när mamma kommer dit, hela han bara skiner som en sol, har inte tid med någon mat lr något då.

Nu längtar jag till våran lille kommer men den 27/4 ska vi på ultraljud iallafall och se de lille livet, har iof redan gjort typ 4 ultraljud men de syns liksom inte så mycket på de, de senaste vi gjorde syntes huvud och så på, såg hur de låg och guppade, gud vad jag längtar.
Skulle vilja veta på ett sätt vad de blir, skulle vara så gulligt med en barnvagn och en bilstol som var svartrosa eller en som var typ svartblå. Skulle vilja på ett sätt att de var en flicka finns ju så mycket söta klänningar och massa fina koftor och grejer, men klart finns massa fräna skjortor, västar, skinnjackor till pojkar med. Det spelar ju ingen roll egentligen.


Nu ska jag gå ut och släppa ut massa hästar eller iallafall Fluga och Emil tänkte jag. Kolla graderna ute, ser att det snöar undra om Linda ska rida idag, kanske ska ta en liten tur med Fluga skulle vara mysigt att komma ut nu när hon äntligen ska få skor på fötterna igen. Hovis skulle komma efter 12.

hästarna kallar.

See You

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag kan inte photoshop:D Men kan försöka;P Gör en kolacheescake så kommer jag;) Haha

Tänkte just fråga om ni ska kolla vad det blir? JAg vill helst ha en flicka med! Men när det väl gäller så spelar det juingen roll:P



/E

2009-03-14 @ 12:16:47
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Malin

wow har du skrivit ett inlägg till :P

2009-03-14 @ 19:19:31
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, ett jävligt bra köp måste jag säga!:P

Och jag håller med Erica, gör en kolacheesecake så kommer vi:P

2009-03-16 @ 22:20:54
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0