Morrn morrn

Ännu en tidig morgon, ni anar inte hur jobbigt det är att inge kunna sova på mornarna helt ärligt vaknade jag av mig själv kl 05.45 och låg och försökte somna om till 06.15 men jag orkade inte ligga kvar nå längre och kände att magen börja skrika efter lite frukost eftersom de inte vart någon middag igår.
Men nu har den fått i sig lite frukost.

Igår städade ja lite granna här, tvättade och grejade, sedan åkte jag till Forsa och Frida, så när jag åkte där efter Högsvägen så tänkte ja att här skulle jag verkligen kunna bo finns jätte fina ridvägar, det är så platt och mysigt där.
Men de finns ett hus som jag hellre skulle vilja ha än något annat och det är Sofias hus lr hennes mammas hus, vet inte men det är något spec med de huset, det ligger i en sån där mysig vinkel och det är sånna mysiga rum där och ja det är stort, och ett mysigt stall med stora boxar, det finns en ridbana som är urbruk just nu men den finns, och de finns plats för mysig hade där. Och ridvägarna där, upp vid Lintjärn ååh guud. Minns som igår när Sofia och jag red över stranden där upp i full racer galopp helt underbart alltså längtar tillbaka till tiden när man var 12 år och inte hade nå bekymmer.
Men iallafall så ska jag nog ta mig ett snack med Sofias mamma något tag här. Fast det är juh som Frida sa det är väldigt många rum, och eftersom jag bara ska ett barn så är de ganska stort, men vem har dött av många gästrum:P
 Kan man byta sovrum när som helst och jag kan ha min matsal som jag vill ha. Och jag älskar köket i det huset. Nej det huset skulle vara helt perfekt. Men jag får nog antagligen fortsätta drömma vidare! :)

Och just de igår var de juh :P
I Forsa så hjälpte ja Frida o Karin att grädda nå kex som Karin kommit på att hon skulle sälja.
Sedan åkte jag in till stan och skutan till Jocke jag fick n mjukglass och Jocke köpte en räkmacka, sen for vi hem och myste i solen, och lite senare hämtade vi Jockes mamma i stan och så red hon Fluga en sväng på banan, även hennes karls dotter var med så hon red lite också.
Sedan skjutsade vi in dom till stan igen och Jocke köpte en pizza och jag frös som en tok och längtade efter en varm skön mysig dusch, kände mig så stel och stressad i kroppen så tände lite värme ljus och hoppade in i duschen och först var de varmt, men sedan vart de kallare och kallare, så de var ingen mysig dusch. Vart soffan och kolla på Halv åtta hos mig och rent hus men somnade till rent hus och sov sedan till 22 någon gång tror ja:P
så vart de sängen.

Idag bli de åka till Bollnäs och hälsa på min "bebis" Laukur, som inte längre är någon bebis. han är juh 1 år. Saknar honom en massa min mysis juh.
SKa knäppa massa bilder på honom idag, får inte glömma kamera.
Ska åka med mamma så ska nog ev in på barnens hus och kika på barnvagn när vi ändå är där runt liksom.
Ska nog kräva en massage också innan jag åker hem till idenor igen:P

Men nu ska jag ta och ta reda på tvätten vika handdukar och hänga den blöta och lägga i mer i maskinen.

See YOU

Vart väldigt besviken se hur lite strössel jag fick, jävla polska som stod bakom disken!!


Min glass på skutan, vart väldigt besviken på strösslet tur jag inte behövde betala för de lilla!

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Vaffick du så lite strössel?



/E

2009-03-19 @ 10:13:47
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vilken good glass!Mums! Hehe

Tvättmaskinen är defenitivt en han. ;P

2009-03-19 @ 10:26:58
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart du måste ha många rum, annars får ju inte jag nåt eget. :P hihi

2009-03-19 @ 10:30:38
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Svar: man brukar ju betala 3kr för strössel så tur att du slapp:P Dessutom brukar dom ju dränka glassen i strössel. vad har dom anställt för folk?!



/E

2009-03-19 @ 15:24:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh ja det vill ja! :D Och så vill ja rida din havre-moppe. ;P

Jaså, va va de för fel på glassen då? :P

2009-03-19 @ 19:01:14
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: ida

Karin Blomberg och henes Idee'r :)

Postat av: linn

titta gärna in på bloggen! :)

2009-03-19 @ 20:15:33
URL: http://labelsorloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0