Statistiken

Morrn morrn.
Satt just och kollade in statistiken och jag vart helt förvånad ju.
En dag hade jag hela 23 besökare och igår var de 13. Jag som trodde de var typ 3-5 pers som kolla min blogg :P
Men alla ni besökare ni kan väl skriva en liten kommentar eller hälsning till mig. Eftersom jag ej är någon blogg expert så läser ja inte heller så mycker bloggar, så jag har tid att läsa DIN med :)


Ja i morgon blir det iallafall Järvsö äntligen, måste handla lite matsäck och så idag, förbereda lite granna, hmm undra var jag har mina skidbyxor då. Dom borde vara i Njutis eftersom ja ej använt dom i vinter.

Idag är även städning på schemat, blää skräpigt det är här. Gud vad jag är glad att man inte har någon hund så skulle man behöva städa varje dag juh. Sedan kommer Sara, Jockes kusin hit också hon skulle skjutsa din killes pappa hit för hans fru lr vad de e skulle gör kejsarsnitt i dag. Ska ringa på MVC och försöka få nå tid för att göra nå prover för graviditets diabetes, eftersom jag blir så dålig på kvällarna så trodde mamma att de kunde ha med de att göra. För om jag hoppar middag eller äter den sent så blir jag dålig. men om jag hela tiden undehåller med mat underdagen men typ 3 timmar mellan då klarar jag mig jätte bra.
Ska försöka orka rida i dag är ju så fint väder också, skritta henne lite på banan och böja henne de behövs, skulle longera henne i går kväll, men jag vart så yr när jag stod där i mitten så gick inte så bra, och sedan var hyresvärdens unge och störde också helatiden. Men jag hann se att hon var väldigt stel.

Har lagt in bilderna på min lill bebis häst nu också, men de vart inga bra bilder eftersom han så gärna vill vara väldigt nära och gosa med en när man är där. så vart lite miffo bilder. Lägger in dom sedan.

Men nu börjar mitt favvo program  V.I.P på 6an hihi. bra att vara morgon pigg får man se de man vill:P
Det är juh så dåligt filmat så det är roligt att titta på tycker ja:P


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Imorrnimorrnimorrn:D



Svar: Haha jaja;P Men det är svårt att hålla sig vaken, kan vara för att jag inte tycker om att se på tv:P



/E

2009-03-25 @ 08:55:49
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha, jaa vi får göra det ;)

2009-03-25 @ 18:26:30
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0