liten update

Har inte så mkt att säga. Har ingen skriv lust längre.
Kattis ska iaf hjälpa mig med bloggen fixa min urtråkiga design. Så kanske jag får ett litet sug efter att skriva.


För övrigt händer det väl inte så mkt, bebisen sparkar för fullt hela i dagarna i min mage och går in i v21 nu.

Tack och lov kan jag fortfarande ha min egna kläder lr vanliga heter de väl, men det börjar spänna över magen nu riktigt med tjocktröjorna och byxor. Men mamma utbudet  är väldigt dåligt, någon som har nå bra tips. Har inte ens hittat mammaavdelningen på H&M i Hudik.


Hudik har så trista affärer så det är inte sant, bättre de kommit någon bra rolig klädaffär ist för den där Clas Olsson (stavas)



Nu ska jag äta varmisar (varmamackor) med sötis min.


Kommer upp någon bild snart också sommaren är på väg hästarna är på bete och allt är skööönt. Förutom vädret.


See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0