Dags att dra

Idag far vi till stor staden. (Sthlm) Men först är de hudcirkeln som gäller för mig ska på ansiktsbehandling i 90 min. mmm Sköööönt!! Fick ju de i Julklapp av Jocke förra året. hehe tyckte de var dags att ta ut den nu innan den går ut den 23e dec.
Men nu ska jag gå och kamma frillan lite sen bär de av mot Hudik och sedan mot Norrtälje där vi ska bo.
Ska shoppa lite till mig själv också känner för att unna mig lite granna ett par nya skor ska jag leta iaf.

Igår var vi och tog spruta också för Klaras skull. Har inte kännt av så mycket mer än lite öm i armen, hade lite huvudvärk inatt också vet inte om de beror på de heller riktigt. Är otroligt spänd i nacken också sen innan sprutan så. Men nu är de gjort iallafall var inte så hemskt. Tror Jocke känner av lite mer i armen än mig. Men är han värd :)

Nej nu ska jag kamma till burret och åka till stan.

Hörs när helgen är över kommer hem på Lördag kväll tror ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0