Ensam med Klaris igen

s

Så var vi nu ensama igen:(

Var tvungen att testa camen lite kom på att vi faktiskt har en sån på datorn. Hittade till och med massa ramar i cam programmet riktigt roliga ena kanske bjuder på en till en annan dag.
Efter den bilden så slocknade Klara i min famn men nu är hon vaken igen ligger på soffan brevid mig här och sprattlar och snackar en massa shit, tkr nog jag är lite tråkig.
Jo just de hon spyr lite emellanåt också för ovanlighetens skull eller inte. Men hon ahr blivit bättre fast just idag har hon spytt väldigt mycket tkr ja. På onsdag ska vi på BVC igen måste verkligen höra då man vad man kan göra. Tycker jag gör som folk säger håller henne upprätt och rapar henne flera ggr och inget hjälper. Men har hört flera stycken som köpt nå droppar som man ska ge och då har dom rapat bättre och pruttar inte alls lika mycket, men de har Klara inga problem med, var länge sedan hon hade ont i magen också nu. Hur lång tid ska de ta för magmunnen att växa till sig? hon blir juh ändå 2 månader på fredag, och idag vart hon 8 veckor.
Gud så tiden rusar iväg.

Idag har vi vart på Maxi och handlat lite granna till Jockes matdosor och sedan var vi till Johanna och hämtade en babysitter som vi fick låna. Klara älskar att sitta i den än så länge, men har bara suttit korta stunder för hon är ju inte van att sitta där. Finns vibrator på den och de tyckte hon nog kittlade till lite i magen för gud vad hon log när vi tog på den.
Men annars så ler hon en massa annars också nu, inte alls lika svår flirtad längre. Är så mysigt att se henne le man smälter verkligen då.
Hennes farmor och plast farfar var hit en sväng också ikväll, Klara fick en kanin pyjamas, ett par röda strumpbyxor med hjärtan och ett par strumpor.

Nu går Heart Break Hotel på tvn såg ja fast den har jag ju sett flera ggr redan. Men får väl kika lite på den ändå antar ja. Medan jag väntar på att Jocke ska komma fram till Forsmark och ringer och säger godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0