Hemma efter resan

Ja de var ju i lördags vi kom hem då. Men har inte blivit någe update var fullt upp när vi kom hem på lördag kväll med att skruva ihop databord och grejer från IKEA. Och igår var de dags att måla klart spjälsängen också så de gjorde jag och igår kväll bäddade jag den och Klara fick prova den. Hennes rum börjar ta riktig form nu måste jag säga.

I sthlm vart inte så mkt shoppande ändå, hittade inga skor. Eller jo hittade ett par stövlar mörkbruna men då fanns de inte i stl jag skulle ha såklart ju. Fast de var lite för höga i skaftet ändå tyckte ja så gjorde kanske inte så mycket att dom inte fanns heller.
Var tänkt vi skulle köpa julklappar men tiden hängde inte med oss riktigt eftersom vi kom in till stan när kl var typ strax efter 13 och skulle på middag runt 17, men vi hittade till Klara lite granna iaf :) Ska knäppa kort och lägga upp sedan. 
Var på Ikea Uppsala när vi åkte hem Yeiiises vad de är stort mot för sundsvall kändes de som vart lite lunch där Kyckling och pommes.. mm riktigt gott, Kyckligen var liksom helt perfekt saftig och sååå god.

Igår var vi hemma donade med Klaras rum som sagt, blir super mysigt ska ta bilder även där när hyllorna sitter på väggen och gardinen är uppe. Sedan var vi in på julskyltningen och kika åt en pizza meningen på Amandas men där var de smockfullt så inte en suck vi kom på med barnvagnen och inte ens vi kom in så de fick bli pizza huset istället. De dög de med, åt en med kyckling på (JA JAG KAN ÄTA KYCKLING VARJE DAG). Köpte en Jacka gjorde jag på Intersport en Parkas väldigt varm och gosig kostat 1400 men nu kosta den 700 riktigt nöjd över de priset.
Var på Maxi och handlade till Jockes matdosor för han fick åka och jobba igen härligt. Men tråkigt var så mysigt att vara alla 3 hemma och mysa, men kommer ju hem fredag eller torsdag så.

Igår kväll somnade Klara 20.30 och sov till 02:30. Hon brukar annars somna när vi lägger oss runt 22-23 men igår lyckades vi få henne somna tidigare utan att vakna en enda gång. Mycket nöjd mamma och pappa fick mysa SJÄLVA i soffan med  en film innan läggdags.

Nu ska jag gå och klä på Klara jag vet i är äldigt sega på morgonen men de e skönt att hon vill sova till en 10 på mornarna för då kan man kliva upp själv tidigare ( om man orkar). Nej nu ropar hon på mig.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0