Klara bara växer och växer

Kl 10 var vi och vägde och mätte Klara ocg guud vad hon växer, snart är hon ingen bebis längre.
Nu väger hon 5280 gram och är 58 cm lång, och har 39 cm i huvudomkrets. När hon föddes vägde hon juh 4050gram, 51 cm lång, och 34,5 cm i huvudomkrets.

När jag var liten så var jag 58 cm när jag var ca 3 månader och Klara är 58 cm nu och är 1½ månad, ganska stor skillnad de juh. Är roligt att sitta och jämföra tycker jag.

Sen ska vi in till stan, ska skjutsa Erik på hockey träning, på granngården för att köpa kraftfoder till Lill killen.

Nu ska jag ta och käka lite lunch, ska fundera om jag ska äta lasagne eller ungsfalukorvmed hemmagjorde potatismos, lär nog fråga Jocke vad han ska ha:P
Ska kika lite Wallander medan Klara sover ute i vagnen också. Hon älskar att sova ute i vagnen kan sova i 4-5 timmar där ute om hon inte tappar nappen då:P



See YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0