Lördag

Nu har de gåått en tid sedan jag uppdaterade igen, men har haft lite att göra. Håller på donar lite med Klaras rum bla, så har jag vart till Hudik och Söderhamn och fyndat lite granna. Men hennes rum fungerar tillsvidare som gäst rum också eftersom hon sover inne med oss ännu hon är ju bara 8 veckor, men jag funderar faktiskt på att låta henne sova i sitt rum när vi går över till spjälsäng, just nu sover hon en korg på hjul väldigt lämpligt då man köra den från rum till rum beroende på vad man sysslar med.
Men tänkte att man hör henne väldigt bra från hennes rum, vi måste gå genom hennes rum för att komma till vårt rum. Och hon säger verkligen till på natten om hon vill något och hon äter just nu bara 1 gång på natten så fortsätter hon med de får hon inviga sitt rum. (det ska börjas i tid med rutiner och sånt)

Har iaf köpt Klaras namn i vita bokstäver och ett hjärta, ska sättas ovan spjälsängen, hittade söta rosa krokar på dollar en gris och en elefant som jag satte på gaveln av garderoben sedan hittade jag tavlor i samma serie en elefant och en drake, vart jätte fint. Har ju även framkallat en massa kort  och gjort lite förstoringar. Så jag köpte en massa ramar så nu har jag suttit och satt in en massa foton i ramar och spikar upp dom på väggarna här hemma i hela lägenheten. Blir kalas fint så nu blir de snart för mycket på väggarna istället för ingenting. Nej man har satt upp i vårt sovrum eftersom jag sparat massa plats för just förstoringarna som vi tänkt göra på Klara.

Nej nu ska Klara få pyjamas och sen ska vi förbereda oss för Körslaget/Dansbandskampen.
Blir nog lite krig om tv:n ikväll jag vill ju se Körslaget det är juh faktiskt sista gången ikväll av de. Så jag ska kriga lite extra om att se de. Inte lätt att leva med en liten dansbands nörd;)

Ska försöka bättra mig på update nu IGEN. Bjuder iaf på en bild där Klara badar med mig i Skarplycka.
k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0