Onsdag, tiden går så fort

Jag förstår inte vad tiden går fort nu, Klara är så med och vaken. Ja hon är för de mesta vaken på kvällen när vi vill lägga oss, så just nu är hon jätte pigg, ligger kikar på pappsens hår varvat med lite nyheter på tvn. Hon är så pigg och glad att hon inte ens vill ha nappen. Hon är ju bara för söt min lilla flicka.

Idag har vi vart på ICA Maxi och kikat, äntligen har dom öppnat hela Maxi. Hittade lite fynd där tex en mobiltelefon som Jocke tänkte ha när han jobbar för 179:-  väldigt lämpligt pris med telefonnummer till och med, 3 st matdosor 10:-/st, en kupa till micron så de inte blir mat överallt i micron 25:-. Hittade även lite annat små plock som är bra.
Just de köpte även en pyjamas där till en kompis till Jocke som fick en liten thai pojk för 4 veckor sedan, så var dit och kikade på honom och guud så plutt liten han var. Han vägde bara 2,8 när han föddes så ha var verkligen mini liten brevid Klara fast de bara skiljer ca 2 veckor mellan dom. Dit kom vi väldigt lägligt för hans dotter fyllde år så fick vi lite tårta också.
Ikväll har inte hönt så mycket tatt de lugnt kollat på Bonde söker fru, är väldigt roligt att kolla på då Jocke vet lite vem Pecka är och en kommer ju från Järvsö och sen är de Tilde som träffade när jag hade praktik sommaren -07. Så tycker de är super kul att se hur de förändrats där sedan jag var hos henne där i Månkarbo, inte så mycket men de ha blivit lite fler hästar.

Imorgon vet jag itne riktigt vad som händer ska nog åka och hälsa på Klaras kusin en sväng var ett tag sen jag träffade honom nu, måste och leka lite med honom.

Nu ska jag försöka ta mig på toaletten och borsta gaddarna och gör natten.

See YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0