Dags för mat

Ja nu ska jag ta och göra lite sen lunch tidig middag, blir lätt så när man är ensam, inte för vi har någon ordning på mat tider annars heller, försöker men lyckas aldrig riktigt, blir alltid oftast att vi äter middag vid 19-20 på kvällen spec nu när Klara är här.
Idag blir det iaf kycklingfilé har dock inte bestämt om det blir pasta eller ris till förmodligen pasta jag är så dålig på koka ris bränner alltid kastrullerna.
JAg tycker själv annars att jag är duktig på laga mat men inte RIS.

Sen jag käkat ska jag hänga lite tvätt och stoppa i ny i maskinen, plocka ur diskmaskinen. Sedan blir de nog åka på konsum och handla lite gotta till idol och mysa ner mig i soffan med Klara.

Nu måste jag kila och kissa innan de kommer i brallan och mat dags medan Klara sover typ sovit dålig både igår och idag korta stunder bara så måste jag bära runt henne annars skriker hon bara om hon får ligga själv även om jag ligger brevid henne.



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Fullt upp:P



Svar: christer snell:P



/E

2009-10-23 @ 15:36:16
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Malinc

Ja kan inte heller koka ris, måste vara det svåraste som finns! Haha

2009-10-23 @ 23:43:18
URL: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0