Fredagsmys

Tänk att på alla bloggar man går in på så står de fredagsmys. Själv har vi haft mys sedan tisdag kväll :)
Måste passa på medan pappsen är hemma. Han åker ju snart antingen i morgon kväll eller söndag kväll.

I onsdags var vi till Söderhamn skulle stor handla tänkte vi så vi klarar oss hela månaden med sånna grejer typ pasta, ris, blöjor mm. Men tror ni blöjorna var dyr eller? dom var nästan 20 kr dyrare på Coop Forum i Söderhamn än vad dom var i Hudik och vi skulle köpa 3 pkt och de blir juh 60 kr så då shet vi i blöjorna.

Vad använder ni för blöjor?!
Vi använder oss av Libero Soft stl 2 just nu. Tycker pampers inte har någon passform. Har någon provat Coops, eller Lidls blöjor. Har hört Lidls ska vara bra och billigare!

Klara fick några pyjamasar av mig, och fick ett jätte fint babygym av pappsen också. Fast hon är inte så förtjust i lejonet som finns på de blir riktigt arg när de rör på sig (hon råkar komma åt de) Var på Dollar och köpte en ram också med massa olika former i som vi tänkte sätta in massa bilder på Klara och sedan en bild på pappa och en på mig från när vi var liten.

Igår var vi in till stan och kikade lite passade även på att äta på Hot Chili eftersom jag inte hade någon lust att laga någon mat, mmm det var väldigt gott, men man blir juh så mätt fast maten inte är slut. Var och hälsade på Klaras farmor också hon myste en mass med Klara och fick en fin rosa/vitrandig bamse pyjamas jätte söt.

Idag skjutsade vi in Klaras moster Emma till stan hon skulle på röntgen med sin rygg, medan hon var där åkte vi till Ilsbo och hämtade lammkött, sedan var vi på Kvantum/Maxi och handlade. Skulle köpa blöjor och lite grejs men då hade dom inte dom stora förpackningarn där så fick vi åka på Coop ändå, (bäst att hålla sig till Coop) Bjöd Emma på Mc Donalds gjorde jag med, kände mig riktigt snäll idag faktiskt.

Nu ska jag ta och klä på Klara overallen och åka och bada hemma i Skarpsis eftersom vi inte har något badkar här hemma på Grönan.


See YOU





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0