Godmorgon fredag

Nu är de fredag men vad spelar de för roll egentligen, inte nå, jag har ju helg varje dag känns de som och Jocke kommer inte hem denna helg så. Men man kan ju säga at ja hade helg igår när jag åt pizza efter som de känns bäst att äta pizza på helgen.

Vi har iallfall gjort morgon nu vaknade egentligen vid 8 av att Klara var redo att göra morgon, men ammade henne och sedan la ja ner henne så låg vi och myste och prata och log en massa till varandra. Sedan fick hon ligga upp på mitt bröst så somnade hon om och sedan vaknade vi ca 10:30 så då steg vi upp. Nu har Klara ätit fått kläder på sig och ligger nu på golvet och myser lite granna.
(pratar och viftar med händerna så hon snart rullar runt)



k     k

k
 
Idag hade jag tänkt ta en lång promenad, men de e pissväder och eftersom vi bor alldeles vid e4an så man lär ju bli dygn sur av alla bilarna och lastbilarna som åker förbi när man går på gångvägen bara.
Så blir att leta något annat att göra, åka till stan kanske?! hihi I LOVE THE CITY. Har man inget för sig kan man juh alltid åka in med någon och ta en fika och bara strosa runt och kika, skulle behöva köpa ännu fler bodysar till Klara också skulle jag vilja ha nå kläder jag också för den delen, iaf en ny tröja. Men den ska vara ammnings vänlig också inte sitta så tight är så jobbigt när man ska bråka med både Klara och tröjan när hon ska äta. För Klara har rakt inte tid att vänta någon extra sekund, då blir de liv i luckan.

Ne nu ska jag ta och äta frukost och koka ett ägg, vart så sugen på ägg. Fast de blir bara ett ägg för de ena var trasigt så går ju inte koka de då. Får se om de blir nå mer inlägg idag eller om de blir en annan dag, tänkte föröka bli lite aktiv och få lite fler läsare. Brukar juh ligga mellan 15-20 wooow vilken stor bloggare jag är NOT.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0