Lill flickan är nu 1 månad

Tänkas så otroligt fort tiden går. Klara är redan en månad och Jocke har nu jobbat i två veckor sedan Klara kom till oss.
Jag kan dock inte förstå att Klara låg i den stora magen jag hade, (stor mage, stor flicka).
I tisdags var vi och vägde och dåå var hon 55cm lång och vägde 4970 gram (51 cm 4050 gram).
Men nu har hon nog passerat 5 kg.
I tisdags fick vi även första barnbidraget på 1050:-. Så igår var Klara och jag in till stan och shoppade 2 bodysar (röd/vitrandig och en vit) 1 par mysbyxor (svarta) i stl 62, hon växer ju så de knakar.
Fast vissa kläder typ från Lindex och Kappahl är lite stora ännu, men på H&M kan hon ha 62.
Köpte även 2 kräklappar på Åhléns en rosa/lilarandig och en svart/röd/gulrandig.


Nu vet hon vad hon vill också, hon följer med blicken, och hon ler.
Det sötaste leendet jag någonsin sett, även om hon är lite (väldigt mycket) svår flirtad.
Ler endast ca 3 ggr per dag, men det är bättre än inget. Och man lyckas aldrig få med de på bild heller.




k
Missade leendet precis, kameran var lite för seg.
(eller så var de jag)



Kommentarer
Postat av: Malin

vad fin hon är! :)

2009-10-22 @ 14:47:49
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: sooofia

Kul att du börjat uppdatera mer Sara! Fortsätt så :D

2009-10-31 @ 12:23:05
URL: http://so0fy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0