Tisdag

Nu har de vart så där dåligt med update från min sida igen, och inte lär de bli så mycket för nu är äntligen pappsen hemma hos oss :)

I lördags så var vi iaf in till stan en sväng skjutsade vi moster Emma till staden för att handla lite grejer till hennes 18års fest, sedan åkte vi till Skarplycka var där en stund. På kvällen så skulle mor o far vara barnvakt till Alfred hemma hos Johanna så var Klara och jag dit, så kom mormor o morfar dit med krabbor och kräftor, mmm mums så gott de var.

Söndag, var hemma på f.m tog de lugnt bara myste i soffan, Klara tyckte de var lite knepigt med klockan tror ja. vart helt knasigt med mat tiderna.

Och igår så hade jag flersa samtal med försäkringskassan om föräldrapenningen och min sjukskrivning, så nu har allt löst sig, och får föräldrapenningen i morgon. Känns väldigt bra att äntligen har en inkomst.
Var även in på AF och lämna papper till Roger passade också på att dra ett varv på stan köpa strumpor till Klara och en brun rosa randig Vringad tröja till henne, kommer bli jätte snyggt till ett par manchester bxor (bruna) så nu ska jag leta sånna.

Idag har vi vart hemma och städat och grejjat lite, torka i fönstrena dammsugit torkat golven, städa lite på toaletterna och så. Var till mormor o morfar och hämtade Erik och Tujja som jagat idag.
Men nu ska jag stänga ner dator och mysa med min flicka och min älskade sambo!!

See YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0